×

Titel

Text

✓ GRATIS VERZENDING VANAF € 50,-

✓ ONLINE SCHOENEN RESERVEREN IN DE WINKEL

✓ SCHOENEN UIT VOORRAAD LEVERBAAR

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij helpen je graag! Hieronder vind je een overzicht met van vragen én antwoorden op veel gestelde vragen. Dat scheelt zoeken. Mocht jouw vraag of antwoord er niet bij staan, neem dan contact op met onze klantenservice!

BEZORGEN EN VERZENDKOSTEN

Betaal ik verzendkosten over mijn bestelling?
- Uw bestelling laten thuisbezorgen door PostNL is gratis bij een bestelling vanaf € 49,95. Indien uw bestelling minder dan € 49,95 bedraagt, dan brengen wij € 6,75 verzendkosten in rekening.
In welke landen bezorgt Merkschoenenwebshop.nl?
- merkschoenenwebshop.nl levert aan de onderstaande landen.
Voor leveringen naar België, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten gratis boven de € 100,-. Indien uw bestelling minder dan € 100,- bedraagt, dan brengen wij € 9,95 verzendkosten in rekening.
Voor levering naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en zweden brengen wij € 13,00 verzendkosten in rekening.
Kan ik een online bestelling ook in de winkel ophalen?
- Een online bestelling kan opgehaald worden bij elke Vedder Schoenen winkel. Tijdens het afrekenen kunt u het filiaal selecteren waar u de bestelling wilt komen ophalen.
Wij vragen u om u factuur en identiteitsbewijs mee te nemen wanneer u uw bestelling komt ophalen.
Met welk vervoersbedrijf levert merkschoenenwebshop.nl?
- De bestelling van merkschoenenwebshop.nl worden afgeleverd door PostNL.
Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling aan te nemen?
- Wanneer de chauffeur een pakket niet bij u kan afleveren, biedt de chauffeur het vervolgens aan bij uw buren. Als dit niet lukt, dan laat de chauffeur een kaart achter waar je het pakket kan komen afhalen bij een PostNL Parcelshop.
Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
- merkschoenenwebshop.nl hanteert een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Deze levertijd wordt mede bepaald doordat de collectie in het magazijn van onze winkels staat.
Wat zijn de verzendmogelijkheden?
- merkschoenenwebshop.nl biedt drie mogelijkheden om uw bestelling te verzenden.
1. Bezorgen naar uw thuisadres of naar een andere adres via PostNL (gratis vanaf € 50,-).
2. Bezorgen bij een PostNL Parcelshop.
3. Ophalen bij Vedder Schoenen (gratis). Wij vragen u om uw factuur en identiteitsbewijs mee te nemen om uw bestelling op te halen.


ACCOUNT

Hoe kan ik een account aanmaken
- Tijdens het bestelproces kunt u kiezen om een account aan te maken of afrekenen als gast.
Hoe kan ik een account verwijderen?
- U kunt een account laten verwijderen door een van onze medewerkers. Neemt u hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Graag horen wij van u de reden u uw account wilt verwijderen. Vergeet niet dat u hierna geen toegang meer heeft tot de betaalde bestellingen en facturen. Ook verliest u alle opgeslagen gegevens. Deze gegevens kunnen na uitschrijving ook bij Vedder Schoenen niet worden hersteld.
Hoe kan ik inloggen op mijn account?
- Klik op ‘pijltje’ rechts bovenaan de pagina. Vervolgens kunt u uw e-mailadres en wachtwoord invoeren.
Hoe kan ik wijzigingen in mijn account doorvoeren?
 - E-mailadres wijzigen: Log in op uw account met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord. U kunt vervolgens onder ‘accountgegevens’ uw e-mailadres aanpassen.
- Adres Wijzigen: Log in op uw account met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord. U kunt vervolgens onder ‘accountgegevens’ uw adres aanpassen.
- Wachtwoord wijzigen: Klik op ‘pijltje’ rechts bovenaan de pagina. Vervolgens klikt u op wachtwoord vergeten. U krijgt dan een mail zodat u het wachtwoord kan wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik deze opnieuw opvragen?
- Mocht u wachtwoord vergeten zijn dan kunt u op wachtwoord vergeten klikken en wordt er een link naar een toe gestuurd zodat u een nieuw wachtwoord kan instellen.
Ik kan niet inloggen op mijn account, hoe kan dat?
-  Kunt u niet inloggen? Controleer of u het e-mailadres juist heeft ingevoerd. Krijgt u de melding ‘inloggegevens onjuist’ dan betekent dit vaak dat u nog geen account heeft. 
Is het nodig een account aan te maken, voordat ik een aankoop kan doen bij merkschoenenwebshop.nl?
- Tijdens het bestel proces kunt u kiezen om een account aan te maken of afrekenen als gast.


IK HEB EEN KLACHT

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?
- Voordat artikelen verzonden worden, worden deze eerst gecontroleerd op eventuele beschadigingen. Heeft u toch een artikel ontvangen die beschadigd of stuk is? Dan kunt u dit vermelden met het contactformulier. Mocht dit inderdaad zo zijn dan kunt u de schoenen terug naar ons sturen en krijgt u de verzendkosten vergoedt.
Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze melden?
- Voor klachten die u ondervindt na het dragen van het artikel (binnen een termijn van 6 maanden) kunt u het beste terecht bij de dichtstbijzijnde winkel van Vedder Schoenen. Vergeet hierbij niet uw factuur mee te nemen. Het personeel in de winkel heeft de expertise om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.
- Indien u niet in staat bent om een van onze winkels te bezoeken, kunt u een e-mail sturen naar info@vedderschoenen.nl. In deze e-mail dient u uw klacht helder te omschrijven en een foto van het artikel mee te sturen. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.
Ik heb een verkeerde levering gekregen. Wat nu?
- In ons winkel proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling klaar te maken. Desondanks kan het gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.
- Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste direct retourneren en dit op het retourformulier aangeven.


RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Bent u niet tevreden over uw bestelling? Dan kunt u het artikel retourneren. Wij vragen u het retourformulier in te vullen en mee te sturen met uw retourzending. U kunt het artikel op onderstaande manieren retourneren.
a. U kunt het pakketje gefrankeerd terugsturen naar het factuuradres.
b. Gratis retourneren in een van onze winkels: u kunt uw pakket afleveren in een van onze winkels. U ontvangt een retourbewijs van de medewerker.
- In de winkels geven wij geen contant geld terug voor bestellingen die betaald zijn met Paypal of creditkaart. Hiervan wordt het geld binnen maximaal 5 werkdagen teruggestort.
Hoe lang duurt het voordat ik bij een retourzending mijn (resterende) geld op mijn rekening gestort krijg?
- Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen na ontvangst het (resterende) bedrag terug te storten op uw rekeningnummer.
Hoe weet ik of merkschoenenwebshop.nl mijn schoenen heeft ontvangen?
- Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt u hiervan per mail op de hoogte gesteld.
Ik ben het retourformulier kwijt. Wat nu?
- Schrijf op de pakbon wat er met uw bestelling moet gebeuren.
Kan ik een artikel ruilen?
- U kunt een artikel ruilen voor een andere maat of een andere kleur. Wel dient het artikel dezelfde prijs te hebben als het eerst geleverde artikel. Als u een artikel wilt ruilen, kunt u dit aangeven op het retourformulier. Zodra uw retourzending (artikel en retourformulier) bij ons binnen is en voldoet aan de voorwaarden, wordt deze verwerkt. Bij een ruiling wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk naar u verzonden.
- Ook kunt u ruilen in een van onze winkels.

BESTELLEN

Ik wil voor het eerst online schoenen bestellen bij merkschoenenwebshop.nl, hoe gaat dit in zijn werking?
- Online bestellen werkt snel en gemakkelijk in onze webshop
1. Selecteer het gewenste artikel.
2. Selecteer uw maat en de gewenste kleur.
3. Voeg het artikel aan uw winkelwagen door op ‘toevoegen’ te klikken. Vervolgens kunt u verder winkelen of u klikt op ‘winkelwagen’ als u direct wilt afrekenen.
4. Ga naar uw winkelwagen.
5. Kies of u wilt inloggen, account aanmaken of afrekenen als gast. 6. Kies of u uw artikel thuisbezorgd wilt hebben of wilt komen ophalen in een van onze winkels.
7. Vul uw adres gegevens in waar het pakket bezorgd moet worden.
8. Controleer uw bestelling en uw verzendgegevens.
9. Kies een betaalmethode: Ideaal, PayPal/Creditkaart of overschrijving.
10. Zorg dat alle gegevens ingevuld zijn en bevestig de betaling door op ‘Afrekenen’ te klikken.

merkschoenenwebshop.nl bevestigt uw bestelling middels een email. Uw bestelling wordt dan in behandeling genomen. Zodra uw bestelling is geplaatst maakt de website een account voor u aan, deze gegevens ontvangt u dan ook per email.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
- Uw bestelnummer staat in de bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen.
Kan ik een bestelling annuleren?
- Annuleren is mogelijk als uw bestelling nog niet is verzonden. Indien u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze webshop. U kunt het contactformulier invullen of bellen naar 0341-252013.
- Is uw pakket al verzonden? Dan kunt u deze met het retourformulier gefrankeerd retourneren. Wij zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangen op uw rekening wordt teruggestort.
Komen schoenen die uitverkocht zijn nog binnen?
- Het kan voorkomen dat een schoen of een maat (tijdelijk) is uitverkocht. Neemt u via het contactformulier contact met ons op en vermeld hierbij het artikelnummer, de maat en de kleur. Vervolgens bekijken wij wat we voor u kunnen betekenen.


BETALEN

Op welke manier(en) kan ik betalen?
- In de webshop kunt u op verschillende manieren betalen. U kunt kiezen uit Ideaal, PayPal/Creditkaart of overschrijving.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze inwisselen?
- Als u een kortingscode heeft kunt u deze in de 2de stap van uw bestelling invullen. Het te betalen bedrag zal dan automatische aangepast worden.